Lyntogforum Vestlandsbanen over Haukeli, avd. Rogaland, ønskjer velkomen til ope informasjonsmøte i lunsjtida om Vestlandsbanen over Haukeli:
Tid: 13.06.2017 kl. 11:30 – 12:30
Stad: Kløver Hotel, Skulegata 1, Sauda.
Enkel servering med kaffe, te, vann, frukt, kjeks.
Last ned heile programmet i pdf her.
Program:
11:30 Velkomen. Presentasjon av Lyntogforum Vestlandsbanen over Haukeli.
v/nestleiar i avd. Rogaland og ordførar i Sauda, Asbjørn Birkeland.
11:40 Vestlandsbanen over Haukeli – eit nasjonalt og regional nøkkelprosjekt
v/dagleg leiar i Norsk Bane, Jørg Westermann
12:00 Vestlandsbanen – status og framdrift. Saman står vi sterkare.
v/sekretær i Lyntogforum Vestlandsbanen over Haukeli, kommunikasjonssjef i Norsk Bane, Thor W. Bjørlo
12:20 Spørsmål/debatt/oppsummering
12:30 Slutt
Velkomen!
Møtet blir arrangert i samband med påfølgande generalforsamling i Norsk Bane AS same sted.
Kort om Lyntogforum Vestlandsbanen over Haukeli:
Lyntogforum Vestlandsbanen over Haukeli arbeider for høgfartsbana Oslo – Bergen, Haugesund, Stavanger i eit fleirbrukskonsept for både langdistanse-, regional- og godstrafikk. Frå Norsk Bane si utgreiing med Deutsche Bahn International har vi detaljerte traséframlegg og drifts- og samfunnsøkonomiske analysar med svært positive resultat. Dei detaljerte planane opnar for rask realisering så snart politiske vedtak er fatta.
Vestlandsbanen blir også InterCitybane Bergen – Haugesund – Stavanger og gir eit stort felles arbeids- og kompetanseområde på Vestlandet, med svært korte reisetider internt, samt til/frå Austlandet. Nokre døme på reisetider til/frå Sauda er: Stavanger ca. 41 min, Haugesund 26 min, Bergen 55 min Oslo 1:45 Sjå plansje på neste side for fleire stasjonar og reisetider. Vestlandsbanen vil også gi ein påliteleg og effektiv godstransport på ca. 5 timar mellom Vestlandet og Oslo, over natta til kontinentet.
Vestlandsbanen er framtidsretta og smart samferdsel, som gir høg mobilitet på ein berekraftig måte. Elektrifisering av store mengder overført fly-, bil- og godstrafikk til bane, vil bidra til store kutt i klimautsleppa.
Deutsche Bahn International konkluderer med at inntektene til banen vil vere så store at dei vil dekke både dagleg drift av toga, vedlikehald og nedbetaling av heile investeringa over 30 år. Dette blir i stor grad og stadfesta ved gjennomgang av Jernbaneverkets lyntogutredning [1].
[1] Se Milliardinntekter utelatt fra Jernbaneverkets lyntogutredning